HTML

Mit utálok

nem gyúlölet csak a simpla igazság?talán?

Friss topikok

Linkblog

Na és az Oroszok?

2010.02.11. 00:19 frankee

Nem tagadom lassan taposom a negyvenedik évemet,mi ebben a csoda!, semmi mindenki lessz ennyi  sok ismerösöm és barátom szintén ennyi idős.

Na ja de ma már nem sokan émlékeznek azokra az időkre mikor itt voltak az Oroszok. illetve az akkoriban nevezett Szovjetunió (USSR-CCCP.)nem tudom hogy írjam de szerintem mindegy.he he persze ideiglenesen itt állomásoztak de kinek fájt ez? kérdezem én aki nem egyszer beszéltem és szinte mellettük nöttem fel. ha azt mondom hogy akkoriban jobban tudtam oroszul mint a saját nyelvemen nem ferdítek sokat, persze megtanultam a magyar nyelvet és jól el is felejtettem az oroszt, ezt nagyon sajnálom. Pedig most mikor ujra jönnek fel az OROSZOK. Szeretem ezt a népet, ellentétben az előzőben leírt nemzettel pedig mindenki idegenkedik tőllük, azomban ha ismernék a kulturájukat és a szokásaikat ? mikor a magyar issza a vodkát mint a vizet de nem tudja minek?, az orosz ember ad ennek is egy kulúrát nem csak vedeli mint a vizet pedig "voda"-nak hivja. a hal meg az uborka olyan mint nekünk a pirospaprika vagy még annál is több.

Tudom vagy csak sejtem hogy sok orosz vissza vágyik abba a rendszerbe amit akkoriban megteremtett cárevics de nem volt igaza mert elnyomó volt diktátor és mégis? szerették az oroszok többsége, miért? ki tudja  ők egy ilyen nép nekik jó volt vagy nem?

Mikor én voltam kisiskolás nem tanultunk nyelveket de a szemben lakó oroszok kötelezően tanulták a német és a francia nyelveket. mi meg az oroszt ami akkor jó volt utáltuk is kelőképpen (most meg milyen jó lenne?) de ők előre terveztek, mi nem. pedig csak ésszerüek voltak még Brezsnyev idejében is, na most akkor ki is a??

Gondolkodjunk el azon hogy miért nem szeretjük az oroszokat? talán mert nem ismerjük őket? pedig itt voltak! sokat éééééééééés?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uuuutalom.blog.hu/api/trackback/id/tr841748231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása