HTML

Mit utálok

nem gyúlölet csak a simpla igazság?talán?

Friss topikok

Linkblog

boldogulni vagy sem?!

2010.02.13. 07:03 frankee

Magasröptügondolataim újfent szárnyalnak mert megen sikerült vennem néhány üveg bort.

Alapvetően nem is tudom minek írom ezt a kis valamit mert a kutya sem olvassa ,most de talán majd valamikor.talán,!? {PS:  a remény hal meg utoljára.}

A minap fura dolog jutott az eszembe no persze ehhez hozzá tartozik az is hogy internetfüggő lettem mint sok más ember ezen a világon, de ez nem roszz dolog mert ha vissza emlékszem a gyerekkoromra,nem igazán tudtam megosztani senkivel sem azt amit itt most leírhatok.tudom ez így blőd, de nem baj nézegettem a netmozi c oldalo a filmeket és valamilyen indíttatásból kifojólag (na ezt hogy is akarom most?) elkezdtem nézni a sex és newyork c sorozatot.megdöbbentem hogy a viág tulsó oldalán ahol mindenki happy és nagy meg boldognak láttszik nem is olyan hűha de vidám minden, miből gondolom? hát abból hogyha már ilyen témát is fell kel dolgozni valami olcsó szappanopera stílusu sorozatocskának ami ráadásul SIKRES. szóval nézegetem a filmecskéket és eljutottam oda hogy én is rákattantam mert itt van és nézhetem, ez az infó szabadsága nem vagyok kötve időhöz sem semmi máshoz, köszönve ezt más hasonszőrü film rajongóknak. Ehhh de nem is ez a lényeg hanem a hülyeség, és a miért is, kérdése? nemtudom de most megint jönnek elő bennem a méllyen szántó gondoltaok.

1.

nem vagyok meleg . homokos. buzi. uram bocsá a kifejezésekért

2.

nem vagyok pedofil, gerontofil, stb stb.

3.

imádom az ellenkező nemet = heteró-nak tartanak

Na most akkor nézzük csak a első pontot.miért baj ha valaki "meleg" nem tudom nekem vannak előítéleteim evvel kapcsolatban de ezek nem rasszista dolgok pedig sajna voltak ilyen jellegü megnyilvánulásaim-em-om- mittomén, mert keményen dobáltam a parádén felvonulokat tojással. remélem nem okoztam senkinek semmilyen kárt ezzel.alpjában véve nem is bánom ezt a dolgot csak azt nem nézem jó szemmel hogy minek viszik emberek ki az utcára a nemi mivoltukat? és most jön a kettes pont kérdéde? ilyen alapon azok is kivihetnék az utcára a dolgaikat akik a kettes pontba tartoznak? vagy nem ? hát nem és érthetően nem mert ilyen alapon egyik sem tartozik az ugymond normális ember kategóriába na de visszatérve a kis filmecskére amit néztem nem ezt mutatja. azt hirdeti legyél szabad csinálj amit akarsz minden mindeggy. na és akkor boldogulj ahogy tudsz. na ez a lényeg.ha ezt isten látná? bár ki tudja ? az életünk talán csupa kérdőjel  vagy mifene.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uuuutalom.blog.hu/api/trackback/id/tr871753925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása