HTML

A Vallás és más

2010.03.04. 13:39 frankee

Magasröptügondolataim újfent szárnyalnak mert megen sikerült vennem néhány üveg bort.

Megen gondolkodtam és ugyanoda kerültem mint most, én nem vagyok híve egyik egyháznak illetve vallásnak sem, és nem is akarok azzá válni (mármint vallásossá) mert erről még nem tudott meggyőzni semelyik "pap" "rabbi" "prédikátor" illetve egyébb vallási vezető "csak az általam ismertetket soroltam fel,"viszont azt már kezdem átláni hogy minden vallás egy zsarnokság amely magafelé formálja a hívőit elszedegeti vagyoni értéktárgyait erre ösztönözve azt hogy még többet szerezzen azért hogy magamagának is maradjon ! na és a kőr be is zárul mert ugyanoda jutunk vissza ahonnan elindultunk.

van ugye a biblia amit szinte mindenki ismer csak azt nem értem hogy ezt olvasni kell?! vagy sem?! és aki olvassa az hogyan is értelmezi? na persze ki így ki úgy és erre vannak a papok vagy hasonlók akik elmagyarázzák az értelmét annak amit valaki, valamikor, valahol leírt. Na akkor most én is belépek ezek körébe mint  önkéntes és valószinütlenül képzetlen magyarázó és avanzsálom magam hírvivő biblia magyarázóvá akit igenis követni kell mert én is értelmezem a bibliát, de vannak kikötéseim is mivel minden hasonlónak vannak én eleve mást mondok "ők is ezt teszik" ide csak úgy jöhetsz ha már te is megittál minimum két -három üveg bort  Na persze a jobbikból,de a rosszabbik sem kisseb ártalommal jár. na akkor vegyük csak elő a kezdeteket, bla bla bla bla teremté az úr a földet 7 nap alatt.és a nyolcadikon megpihent? nem. leírja hogy a hetedik napon lehet pihenni mert ő valójában 6 nap alatt csinálta meg az egyészet és "Gergely" kitalálta a NAPtárat, nincs evvel semmi baj hiszen régóta élünk ezen útmutatás szerint pedig van más is lássuk csak van olyan számitás ami a holdra épűl és teljesen más időmértéket használ, na erre huzzunk sapkát? tök mindeggy hiszen megszoktuk azt ami most van és ezen nem is akarunk változtatni, minek kelene jól müködik megbizható és????szóval ez van ezzel kell élnünk, és ez jó?  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uuuutalom.blog.hu/api/trackback/id/tr711808565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása